Problem z wczytaniem statusu
Walka Toporami

Umiejętność ta pozwala naszemu wojownikowi na władanie w bitwie wszelakiej maści toporami. Na zadawane przez nas obrażenia wpływają: materiał z jakiego wykonana broń oraz jej jakość, poziom umiejętności Anatomii oraz Taktyki, nasza siła, poziom najedzenia oraz jakość pancerza naszego wroga. Szansa na trafienie uzależniona jest od umiejętności walki i zręczności atakującego oraz jego ofiary. W przypadku szansy na krytyczne uderzenie duży wpływ ma Taktyka, także nasza jak i wroga.

Od 85% Walki Toporami mamy możliwość na specjalnie uderzenie – szansa na nie zależna jest od Anatomii. Topory niszczą tarcze przeciwników. Dzięki niej także Drwale zyskują profity w postaci większego wydobywania kłód.

Umiejętności uczymy się poprzez walkę. Najbardziej efektywne na nią jest zadawanie jak najszybciej i jak najwięcej obrażeń. Warto w tym przypadku wybierać do nauki broń o takich specyfikacjach. Na przyrost zdolności bardzo duży wpływ ma także poziom najedzenia – warto pilnować by był na optymalnym poziomie.

 

RODZAJE BRONI:

I. Bronie jednoręczne:

  • – Zdobiony Topór: wymagana siła – 45, wymagane materiały – 8 sztab (może być wyjątkowej jakości),
  • – Wojenny Topór: wymagana siła – 40, wymagane materiały – 16 sztab (może być wyjątkowej jakości)

 

II. Bronie dwuręczne – jednopolowe:

  • – Niszczycielski Topór: wymagana siła – 40, wymagane materiały – 14 sztab (może być wyjątkowej jakości),
  • – Bojowy Topór: wymagana siła – 45, wymagane materiały – 14 sztab (może być wyjątkowej jakości),
  • – Siekiera: wymagana siła – 35, wymagane materiały – 8 sztab (może być wyjątkowej jakości),
  • – Podwójna Siekiera: wymagana siła – 40, wymagane materiały – 12 sztab (może być wyjątkowej jakości),
  • – Dwuręczne Siekiera: wymagana siła – 37, wymagane materiały – 16 sztab (może być wyjątkowej jakości)

 

III. Bronie dwuręczne – dwupolowe:

  • – Berdysz: wymagana siła – 50, wymagane materiały – 16 sztab (może być wyjątkowej jakości),
  • – Duży bojowy Topór: wymagana siła – 60, wymagane materiały – 16 sztab (może być wyjątkowej jakości),
  • – Halabarda: wymagana siła – 65, wymagane materiały – 20 sztab (może być wyjątkowej jakości),