Problem z wczytaniem statusu
Nekromancja

Nekromanta

Był pogodny, jesienny poranek. Melissa wędrowała po górach już 5 dzien. Według relacji kilku starszych mieszkańców wsi leżącej nieopodal, gdzieś w pobliżu powinna znajdować się Grota Przekleństw – miejsce, w które nikt z okolicznych mieszkańców nie zapuszczał się od lat. Jedni powiadali, ze to siedziba jakiegoś nekromanty, inni ze to miejsce spotkań jakiegoś mrocznego kultu – jeszcze inni zaś, mówili ze to bajanie – magia i bogowie nie istnieją, a w górach osiedlili się rozbójnicy. Melisse nieszczególnie obchodziło kto, lub co zamieszkiwało Grotę. Opustoszale świątynie, siedziby nekromantów czy miejsca, w których obozowali bandyci zwykle stanowiły łatwy zarobek – jeśli oczywiście wiedziało się co w nich szukać i komu to sprzedać. Zwykle nie wybierała się w takie miejsca samotnie, jednak tym razem było inaczej – reszta jej towarzyszy wolała szukać za książęce złoto pewnej niewiasty uprowadzonej sprzed ślubnego kobierca. Według Melissy, wysiłek był marny – Panna albo sama uciekła, albo porywacze prędzej czy później zgłoszą się po okup. Marna zatem szansa na wypełnienie mieszka zlotem dla kilku najemników, w najlepszym wypadku starczyłoby na pokrycie kosztów podroży, łapówki i jedzenie na kilka dni. Melissa wolała w tym czasie plądrować krypty i tym podobne. Znajdowała się właśnie przy wejściu do jednej z wielu grot, które znalazła w tej okolicy. Kilka z nich już sprawdziła nie znajdując nawet żadnych śladów cywilizacji. Wilgoć i chłód ciemnej groty mocno kontrastowały z ciepłem pochodni, która oświetlała jej drogę. Podłoże jaskini było całkiem płaskie, a sklepienie na tyle wysoko, że kobieta mogła iść wyprostowana – szła jednak powoli rozglądając się w poszukiwaniu jakiegokolwiek śladów bytowania ludzi. Wędrowała już kwadrans, a jaskinia zdawała się nie mieć końca. W pewnym momencie kamienie pod Nią zapadły się – nie udało jej się utrzymać równowagi mimo ze próbowała. Razem z osuwającymi się kamieniami spadla kilka metrów w dół, po drodze obijając się niemiłosiernie. Wreszcie, z impetem uderzyła o podłoże.. Oczy zaszły mgła i straciła przytomność…

Gdy otworzyła oczy i odruchowo chciała się podnieść – ból sprawił, że nie udało jej się to od razu. Całe szczęście, nie była połamana i miała czucie w kończynach. Obicia i odrapania zagoją się jak wszystkie, które miała do tej pory. Pochodnia jeszcze dymiła się obok – znaczy, że nie była nieprzytomna zbyt długo. Gdy w końcu podniosła się i krzesiwem odpaliła drugą pochodnie, nie mogła uwierzyć w to co zobaczyła. Zamiast jaskini znajdowała się w jakiejś komnacie. Wypolerowana, kamienna posadzka, otynkowane i wybielone ściany, a nawet drewniane meble, cześć z nich strzaskana przez spadające razem z Melissa kamienie. Melissa spojrzała w górę, starając się ocenić wysokość z jakiej upadla, jednak nie dostrzegła nic poza ciemnością kilka metrów ponad nią. Wtedy to usłyszała glos. Męski, twardy i silny glos… „Umbrae Tenebrae Venarent” …

Nekromancja to sztuka posługiwania się Magia Śmierci. Pozwala nam wskrzeszać martwe istoty oraz kontrolować nieumarle stworzenia. Ten odłam magii specjalizuje się również w zadawaniu bólu – szczególnie za pomocą zaklęć, które nie tylko zadają bezpośrednie obrażenia, ale również trują naszego przeciwnika.

By korzystać z czarów Nekromancji musimy posiadać księgę – Kodeks Damnorum, z wpisanym doń czarem. Niezbędny będzie również Pierścień Nekromanty lub Hebanowa Laska – przedmiot konieczny by skupić Magie Śmierci i nadać moc zaklęciu.

Na szanse rzucenia zaklęcia oraz jego sile wpływ ma wysokość umiejętności Rozmowa z Duchami. Dodatkowo osoby z wysokim poziomem umiejętności Zatruwanie mogą poprawić siłe trucizny czarów Plaga i Cios Wywerna.

Zaklęcia nekromanty:

1.Ciemnosc: Oślepia wybrany cel
Składniki: 1 żyzna gleba
Słowa: An Lor

2. Obcowanie: Wskazany cel potrafi zrozumieć mowę duchów

Składniki: 1 kość, 1 grzybek

Słowa: Dice

3. Przywołanie Umarłych: Wskazując zwłoki, Nekromanta przywołuje nieumarłe stworzenia.
Składniki: 1 kość, 1 otoczak, 1 żyzna gleba
Słowa: Manes Turbidi Sollictique Vocam

4. Oczarowanie: Oczarowuje wybrane stworzenie pozwalając nekromancie na chwilową kontrole tego stworzenia
Skladniki: 1 kość, 1 otoczak
Slowa: Nutu Magistri Se Compellere

5. Poświecenie: Nekromanta poświecą własnego wierzchowca i zadaje obrażenia wszystkim wokół tego stworzenia
Skladniki: 1 martwe drzewo, 1 otoczak
Slowa: Animus Ex Corporis Resolveretur

6. Dotyk Upiora: Zadaje obrażenia wszystkim wokół wybranego celu
Składniki: 1 grzybek, 1 otoczak, 1 wulkaniczny pył
Słowa: Enervare

7. Tchnienie Upiora: Wysysa mane wszystkich żyjących istot na około nekromanty i zwraca ja nekromancie.
Składniki: 1 łuska węża, 1 wulkaniczny pył
Słowa: Manes Sollicti Mi Compellere

8. Kościana Zbroja: Nekromanta wzmacnia swoja zbroje, zmniejszając obrażenia zadawane przez potwory
Składniki: 3 kości
Słowa: Talus Loricatus

9. Cios Wyverna: Zadaje obrażenia wszystkim naokoło, jednocześnie zatruwając.
Składniki: 1 krew smoka, 1 łuski węża, 1 skrzydła nietoperza
Słowa: Umbrae Tenebrae Venarent

10. Forma Upiora: Nekromanta zamienia się w upiora jednocześnie zadając obrażenia wszystkim kreaturom naokoło niego. Obrażenia zadawane naokoło zwracają się jako punkty many.
Składniki: 1 kość, 1 otoczak, 1 krwawe nasienie
Słowa: Manes Sollicti Mihi Infundite

11. Podatność na magie: Zmniejsza odporność na magie wybranego celu
Składniki: 1 krwawe nasienie, 1 krew smoka
Słowa: Demitto Lentus Magus

12. Kontrola Umarłych: Za pomocą tego czaru Nekromanta kontroluje nieumarle stworzenie
Składniki: 1 krwawe nasienie, 2 kości
Słowa: Nutu Magistri Supplicare

13. Przywołanie Smoka: Przywołuje Kościanego smoka
Składniki: 1 krew smoka, 1 grzybki, 1 krwawe nasienie
Słowa: Umbrae Invito Iumentum

14. Licz: Nekromanta zmienia się w Licza, dając mu wysoki bonus statystyk, prędkość wierzchowca oraz poprawiając jego pancerz.
Składniki: 1 otoczak, 1 krwawe nasienie, 1 czarny wrzos, 1 wulkaniczny pyl
Słowa: Umbrae Mutatio Monstrum

15. Plaga: Zadaje obrażenia naokoło nekromanty przez określony czas dodatkowo zatruwając wrogów mocną trucizną.
Składniki: 2 łuski węża, 1 krwawe nasienie, 1 wulkaniczny pyl, 1 obsydian, 1 oko beholdera
Słowa: Fluctus Puter Se Aresceret