Problem z wczytaniem statusu
Kensai

Kensai – cechuje się perfekcyjnym opanowaniem sztuki walki bronią białą. W jedności z mieczem, tworząc jedną spójną całość jest bardzo skutecznym wojownikiem, którego nie można bagatelizować w boju. Podczas bitwy wyróżnia go nadzwyczajna precyzja oraz szybkość ich wyprowadzania.

Umiejętności uczymy się u Mistrza Kensai przesiadującego w zaciszu dżungli wschodniego kontynentu. Za drobną opłatą pokaże on nam podstawy tej tajemniczej sztuki walki. Dalszy przyrost umiejętności odbywa się podczas walki pod wpływem wypitych eliksirów.

Święty wojownik ma do swojej dyspozycji 12 eliksirów. Wyróżniają się one specjalnymi właściwościami. Nabyć je można u Kensai NPC – w potrzebie nabycia słabszych eliksirów udajemy się do Młodego Kensai. W przypadku tych najsilniejszych musimy złożyć wizytę u samego Mistrza. Posiada on także worek, w którym możemy umieścić wszystkie eliksiry (są one pobłogosławione więc ich nie stracimy). Nie możemy zapomnieć o treningu Taktyki, która ma istotny wpływ na działanie eliksirów.

Istnieją pewne ograniczenia dotyczące ów umiejętności.  Kensai nie uznaje w swoim ekwipunku tarczy. Jego założeniem jest korzystanie z dwóch broni jednoręcznych by atakować jak i się bronić. Może on też zakładać jedynie pancerz wykonany ze skóry (utwardzany bądź samurajski). Od 60% tracimy zdolność leczenia się za pomocą bandażowania (podstawowa regeneracja życia jest większa względem umiejętności). Na świętego wojownika nie działają także magiczne błogosławieństwa oraz nie potrafi chować się na widmowym wierzchowcu. Zdolność obniża się w przypadku nauki innych umiejętności pod-klasowych wojownika jak barbarzyństwo, likantropia itd.

 

ELIKSIRY:

  1. Upór – w ferworze walki wzrasta regeneracja staminy Kensai. Stamina: 5
  2. Szaleńcza obrona – eliksir pozwalający bardziej skupić się na obronie ciosów zadawanych przez przeciwnika. Kensai pochłonięty parowaniem zadawanych obrażeń traci nieco szanse na trafienie we wroga jednocześnie pozbawiając go tej samej zdolności. Nie można rzucić gdy eliksir Taniec Miecza jest aktywny. Stamina: 15
  3. Naturalny Pancerz – otaczające siły natury wzmacniają pancerz Świętego Wojownika. Stamina: 15
  4. Grad Ciosów – Na przeciwnika spada grad morderczych ciosów zadawanych mieczem. Wróg podczas obrony męczy się znacznie szybciej. Stamina: 15
  5. Wyciszenie – Podczas łapania tchu w walce (braku ruchu) Kensai koncentruję się, a jego zdolności regeneracji siły wzrastają. Stamina: 15
  6. Riposta – Kensai otrzymując obrażenia wpada w furię zadając silniejsze ciosy swojemu oprawcy. Szansa na silniejsze uderzenie wzrasta wraz z przyjętymi fizycznymi obrażeniami, a im większa szansa tym silniejsze uderzenie. Stamina: 15
  7. Niewrażliwość – czerpiąc moc z natury Kensai na określony czas uodparnia się na zimno.  Można wypić raz na 3 godziny w grze. Stamina: 20
  8. Intuicja – Wyprzedzając ruch wroga Kensai zdolny jest częściej zadawać krytyczne obrażenia. Stamina: 20
  9. Mobilizacja – Podczas bitwy Wojownik Miecza mobilizuje swoich przyjaciół w okół. Wraz z ich wolą walki wzrastają nieznacznie ich umiejętności bojowe. Można wypić raz na 3 godziny w grze. Stamina: 20
  10. Niszczycielskie Ciosy – Pod naporem silnych i precyzyjnych ciosów nasz wróg może upuścić broń. Stamina: 25
  11. Szybkość Lamparta – Kensai z kocią szybkością nie pozwala się dostrzec wrogom. Ci natomiast na chwilę tracą go z pola widzenia. Stamina: 30
  12. Taniec Miecza – Kensai wraz ze swą bronią jednoczy się. Miecz służy jako przedłużenie ramienia, a umiejętność władania nim wzrasta. Można wypić raz na 1 godzinę w grze. Nie można rzucić gdy eliksir Szaleńcza Obrona jest aktywny. Stamina: 30