Problem z wczytaniem statusu
Glify

Glify to magiczne kryształy, które można znaleźć w najsilniejszych potworach naszego świata. Ich magiczne właściwości od wieków wzbudzały zainteresowanie skrybów. Dzięki wysiłkowi najwyższego kręgu skrybów udało im się ujarzmić moc glifów tworząc specjalnie do tego przystosowaną księgę.

Każda księga glifów ma miejsce na 6 glifów. Glify podzielone są na dwie kategorie: głowne glify oraz pomniejsze glify. Księga może trzymać 2 główne oraz 4 pomniejsze glify.

Obecnie na świecie znaleźć można następujące glify:

Główne glify

  • Glif mistrza rzemieślnika
    • Zwiększa szansę na wykonanie przedmiotu wyjątkowej jakości o 5%

 

  • Glif krytycznego ciosu
    • Daje 2% szans na zadanie krytycznego ciosu (tylko dla wojowników), krytyczny cios zadaje 250% bazowych punktów obrażeń.

 

  • Glif ulepszonego leczenia
    • Przyspiesza leczenie o 5%.

 

  • Glif pijawki życia
    • Daje 2% szans na wyleczenie się równe ilości obrażeń zadanych potworowi.

 

  • Glif pijawki many
    • Daje 2% szans na zmniejszenie many u potwora równe ilości obrażen zadanych potworowi

 

  • Glif Krytycznego Czaru
    • Daje 2% szans na zadanie krytycznego czaru (tylko dla magów), krytyczny czar zadaje 250% bazowych punktów obrażeń

 

  • Glif Ulepszonego Magicznego Leczenia
    • Czar Greater Heal leczy o 10% lepiej

 

  • Glif Powrotu Many
    • Daje 2% szans na to, że dany rzucany czar nie będzie kosztował maga many.

 

 

Pomniejsze glify

  • Glif wytrwałego górnika
    • Zwiększa wydobycie dowolnej rudy o 4

 

  • Glif grawera
    • Daje 4% szans podczas wykonywania przedmiotu wyjątkowej jakosći na nadanie własnego imienia dla przedmiotu

 

  • Glif zmiany koloru
    • Daje 5% szans na to, że wyjątkowej jakości przedmiot, który wykonaliśmy uzyska niepowtarzalną barwę

 

  • Glif Zwiększonego Zdrowia
    • Dodaje 3 punkty zdrowia dla wojownika

 

  • Glif Mistrza Anatomii
    • Dodaje 0.5 punktu zdrowia za każde 10% umiejętności anatomia.

 

  • Glif Większego Leczenia
    • Bazowa ilość wyleczonych punktów zwiększa się u wojownika

 

  • Glif Pomniejszego Uderzenia
    • Siła ciosów wojownika nieznacznie zwiększa się

 

  • Glif Zabójcy Bestii
    • Po zabiciu potwora wojownik ma 10% szans na pełne wyregenerowanie punktów zdrowia

 

  • Glif Zwiększonego Błogosławieństwa
    • Wojownik otrzymujący czar bless otrzyma niewielki bonus

 

  • Glif Zwiększonej Many
    • Mag otrzymuje dodatkowe 3 punkty many

 

  • Glif Zwiększonej Medytacji
    • Bazowa ilość punktów many w medytacji nieznacznie zwiększa się

 

  • Glif Silniejszej Magii
    • Siła czarów maga nieznacznie zwiększa się

 

  • Glif Mistrza Mądrości
    • Mag otrzymuje dodatkowe 0.5 punktu many za każde 10% umiejętności Mądrość.

 

  • Glif magicznego zabójcy bestii
    • Mag ma 10% szans po zabiciu potwora na pełne zregenerowanie punktów many

 

  • Glif Mistrza Żywiołaka Ognia
    • Daje 9% szans na przywołanie potężnego żywiołaka ognia

 

  • Glif Ognistego Ciosu
    • Daje 5% szans na zadanie ognistego ciosu przeciwnikowi