Problem z wczytaniem statusu
Druidyzm

Było popołudnie, słońce na zachodzie a drzewa w lesie rzucały coraz dłuższe cienie na ziemię. Jako, że las pustoszał z „nieproszonych gości” dzikie zwierzęta zaczęły wychodzić ze swoich kryjówek na żer. Jednym słowem można by rzec, że nastał spokój ale zarówno też budziło się życie. To była najlepsza pora aby opiekun fauny i flory, którym był każdy druid, mógł sprawdzić co też się dzieje w jego lesie. Swój utarty szlak przemierzał właśnie Murell – stary druid, uważany za największego dziwaka i odmieńca. Jednak kiedy okoliczni mieszkańcy byli w potrzebie, doskonale wiedzieli do kogo przyjść z prośbą o pomoc. Mężczyzna od dłuższego czasu rozglądał się za swoim następcą, jednak ciągle nie mógł znaleźć nikogo, kto tak jak on oddałby swoje życie naturze i jej wiernie służył. Wszyscy młodzi pukający do jego drzwi i chcący się uczyć byli przekonani, że druid ma same przywileje, niestety szybko odchodzili widząc ilość obowiązków spoczywających na jego barkach. Nie dla każdego są wyrzeczenia i stawianie potrzeb innych nad swoimi tym bardziej potrzeb tych maluczkich… Murell gwizdną na wilka aby ten przyspieszył kroku, został im jeszcze spory obszar do sprawdzenia a wierzchowiec ciągną leniwie nogę za nogą. Zwierzę zaczęło truchtać, a zawieszone na szyi starca amulety odezwały się dźwięcznie odbijając jeden od drugiego. Murell nie martwił się, że to spłoszy zwierzęta, były przyzwyczajone do jego obecności. Przemierzając dalej las kątem oka zauważył młodą łanię leżącą w przedziwnej pozycji. Gwizdną szybko dwa razy na wilka, ten niemal momentalnie staną. Zeskoczył szybko z jego grzbietu i podszedł do nienaturalnie ułożonego zwierzęcia. Tak jak mu się zdawało, biedna młoda łania wplątała się w zamieszczoną przez kłusowników pułapkę. Musiała długo się w niej szamotać, bo była mocno poraniona i z sekundy na sekundę jej oddech stawał się coraz rzadszy a serce słabło. Nie miał nic do polowań – trzeba przecież zachować równowagę w świecie jednak nie w taki sposób. Pośpiesznie zaczął rozcinać więzy krępujące zwierzę, jednak kiedy wreszcie mu się udało łania wydała ostatnie tchnienie a jej ciało znieruchomiało. Łza pociekła po policzku starca, sięgnął do sakwy z której wyjął jakieś zioła.
– nie pozwolę Ci tak odejść – szepną do zwierzęcia głaszcząc je po głowie, następnymi jego słowami były – Kelum Kelvar…

Druidyzm to magiczna klasa posługująca się zaklęciami powiązanymi z siłami Natury. Tej umiejętności nie nauczymy się od NPC w mieście, a tylko i wyłącznie w druidycznym kręgu. Tam też możemy pozyskać togę, laskę oraz worek niezbędny do przechowywania run. Samych run nie kupimy u NPC. Zdobyć można je jedynie pokonując potwory specjalizujące się w druidycznych czarach jak meery, smoki itd. Aby móc rzucać zaklęcia druid musi posiadać założony specjalny druidyczny przedmiot jak: laska, pierścień bądź sztylet. Samego czaru używamy wymawiając jego słowa (oczywiście trzeba posiadać run na zaklęcie w worku). Umiejętnością niezbędną do rzucania czarów jest Wiedza o Zwierzętach – postać uczy się jej wraz z nauką Druidyzmu.
Tak przedstawiają się zaklęcia druida:
Chwytający Korzeń
Słowa: Tiolp Luibh
Przywołuje padliniaka, który paraliżuje cel na parę sekund.
2 otoczaki
1 wilcze jagody
III krąg

Rój Pszczół
Słowa: Sgob Sgaoth
Przywołuje rój pszczół, który automatycznie rzuci się na okoliczne stworzenia oraz graczy
1 wosk
1 pajęcze sieci
III krąg

Fala Pływowa
Słowa: Sdhbhal Roiseal
Uderza falą w wybrany cel. Zabiera niewielką ilość many celowi.
2 czarne perły
1 mandragora
VII krąg

Przywołanie Wilków
Słowa: Filliu Prasgan
Przywołuje do 4 widmowych wilków. Ilość przywołanych wilków zależna jest od wiedzy o zwierzętach.
1 surowe żebra
1 pajęcze sieci
1 krwawy mech
VII krąg

Forma Drzewa
Słowa: Craobh Cuma
Zamienia druida w drzewo.
1 martwe drzewo
1 krwawy mech
1 wilcze jagody
III krąg

Uzdrowienie
Słowa: Leigheas
Leczy wybrany cel oraz odtruwa go (odtruwanie zależne od umiejętności Zatruwanie)
1 czosnek
2 żeńszeń
V krąg

Wsparcie Drzew
Słowa: Crann Moladh
Gdy druid znajduje się nieopodal drzew uzyskuje tymczasowe wsparcie do obrony zwiększając manę.
2 wilcze jagody
1 czosnek
V krąg

Strach
Słowa: Nardan Kelvar
Odstrasza wszystkie stworzenia w okolicy.
1 krwawy mech
1 żeńszeń
1 łuski węża
1 grzybek
VI krąg

Leśny Strażnik
Słowa: Coileach Crogan
Przywołuje pana lasu.
3 martwe drzewa
1 pajęcze sieci
1 grzybek
VIII krąg

Kamienny Deszcz
Słowa: Artan Braile
Wywołuje deszcz kamieni, zadający obrażenia stworzeniom w okolicy
1 bursztyn
VIII krąg

Przywołanie
Słowa: Shiva Sov
Tworzy portal, który jest w stanie przywołać dowolną postać z Sosarii
1 rubin
3 łuska węża
5 mandragora
VIII krąg

Błogosławieństwo Natury
Słowa: Ionnsaich Sabaid Ealadh
Zwiększa umiejętności: Walka mieczami, Walka obuchami, Walka toporami, Walka pięściami, Walka szpadami, Obrona i Łucznictwo
1 żyzna gleba
1 bursztyn
2 mandragora
VII krąg

Klątwa Natury
Słowa Jarrood Sabaid Ealadh
Zmniejsza umiejętności: Walka mieczami, Walka obuchami, Walka toporami, Walka pięściami, Walka szpadami, Obrona i Łucznictwo
1 żyzna gleba
1 bursztyn
2 wilcze jagody
VII krąg

Ogniste Węże
Słowa: Dreallsach Nathair
Przywołuje do 6 ognistych węży, które wybuchaja przy zetknięciu z celem.
1 wulkaniczny pył
2 łuski węża
1 grzybek
VIII krąg

Śnieżna Burza
Słowa: Ceau Sniaghtee
Wywołuje bardzo silną burzę, która spowalnia wroga, obniża jego siłę ataku, zmniejsza zasięg czarów wroga oraz zadaje niewielkie obrażenia
1 szafir
2 czarne perły
1 mandragora
IX krąg

Wskrzeszenie
Słowa: Kelum Kelvar
Wskrzesza zwierzę z jego zwłok
1 czosnek
1 krwawy mech
1 żeńszeń
2 kości
VIII krąg