Problem z wczytaniem statusu
Barbarzyństwo

 

Barbarzyńca – wojownik dziki, pierwotny. Nieugięty w przeciwnościach losu i odporny na fizyczny ból. Prymitywny w swych odruchach i za nic mający jakąkolwiek  hierarchie i obce mu wartości. Barbarzyńcy zamieszkują zazwyczaj opustoszałe krainy – z dala od miejskich aglomeracji, żyją wedle własnych zasad, przekonań i braku cywilizacyjnego postępu. Gardzą też magią pod każda możliwą postacią – czy to czarami bądź magicznymi przedmiotami, których nie potrafią użyć. Ich naturalna odporność niweluje wszelakiej maści błogosławieństwa bądź klątwy na nich rzucone. Wyróżniają się wyjątkową regeneracją żywotności -zależną od poziomu posiadanej umiejętności. Postać posiadająca 80% Barbarzyństwa otrzymuje także zdolność wskrzeszania innych osób (korzystając z kryształu w umiejętnościach).

Dzicy wojownicy mogą odziać się jedynie w skórzane, utwardzane skórzane bądź kościane pancerze. Ograniczeni jedynie do tego co da im sama natura korzystają głównie z broni drzewcowej – toporów i obuchów. Gardzą wyrobami wykonanymi w miejskich kuźniach. Bronią się tarczami wykonanymi jedynie z drewna. Barbarzyńcy nie potrafią także ukrywać się na widmowych wierzchowcach.

Umiejętności nauczymy się u Mistrza Barbarzyńcy przesiadującego w jednej z osad Barbarzyńców. Za małą opłatą nauczy on nas podstaw do długiej i ciężkiej nauki zdolności dzikiego ludu.  Do samego treningu wymagana jest także Taktyka, która wpływa znacząco na efekty wypitych eliksirów – te natomiast wykorzystują naszą stamine. Do swojej dyspozycji każdy z Barbarzyńców ma 6 eliksirów. Worek na eliksiry oraz je same możemy zakupić kolejno u Młodego Barbarzyńcy, Barbarzyńcy oraz Mistrza Barbarzyńcy (NPC). Przedmioty te są pobłogosławione więc łatwo ich nie stracimy.

ELIKSIRY

  1. Powstrzymanie: Barbarzyńca skupia się na odbijaniu obrażeń zadawanych przez przeciwnika kosztem swojego ataku. Podczas trwania eliksiru szansa na trafienie w przeciwnika maleje ale umiejętność Obrony wzrasta.  Stamina: 5
  2. Wytrwałość: Czerpiąc energie ze swojego zahartowanego wśród dziczy organizmu, Barbarzyńca męczy się dwa razy wolniej. Stamina: 10
  3. Regeneracja: eliksir pozwalający o wiele szybciej zregenerować nasze siły witalne. Wymagany jest brak ruchu oraz wykonywania innych czynności. Stamina: 15
  4. Szał bitewny: W ferworze walki Barbarzyńca wpada w szał zyskując bonus do siły, zręczności obrony oraz żywotności. Jego odporność na magię także wzrasta kosztem inteligencji (podczas trwania szału spada do 1). Dodatkowo zwiększa się szansa na zwiększenie obrażeń zadawanych bronią dwuręczną. Zdolność ta niestety wymaga od wojownika wiele wysiłku – gdy szał minie siła oraz zręczność maleją na krótki czas o 10. Stamina: 20
  5. Zwierzęcy Instynkt: Barbarzyńca wykorzystując swoje pierwotne zmysły potrafi wytropić przeciwnika z dalekiej odległości. W przypadku mordercy potrafi on wyczuć osoby dobre oraz kryminalistów, osoby dobre – na odwrót. Stamina: 25
  6. Okrzyk Barbarzyńcy: Wojownik wydobywa z siebie przerażający bitewny okrzyk, który paraliżuje wszystkich wrogów znajdujących się w pobliżu. Z eliksiru można skorzystać raz na 3 godziny w grze. Stamina: 30